Fontos! Próbálok közérthető lenni, hogy értelme legyen az online-marketing és bevételnövelési tapasztalataim megosztásának. Nem mindig sikerül! A blogot csak saját felelősségre nézd át alaposon, mert előfordulhat, hogy a felét se érted meg! (Amikor hozzászólást írsz ehhez itt lent, akkor mielőtt beküldenéd moderálásra, elfogadásra, mentsd el azt magadnak, mert néha nem mentődik el elsőre a hozzászólás (próbáld 2x-3x), azaz elveszhet az értékes kérdésed, hozzászólásod.)

Adsense +1 (Like) - Mi ez?

Adsense +1 (Like) - Mi ez?
Adsense +1 (Like) - Kattints, kérlek a képre! :))):)))

2009. augusztus 30., vasárnap

Átkattintási arány növelése

Amikor átkattintási arányról van szó, akkor hirdetés, banner-hirdetés, szöveges hirdetés a téma. Az átkattintási arányt nézhetjük a hirdető és a hirdetés megjelenítő szempontjából.
Mindkét esetben a nagyon átkattintási arány az elérendő cél, de nem minden áron, csak akkor, ha a kattintásokat azok a látogatok kattintanak, amire a hirdetőnek szüksége van! Miért?

A hirdetés megjelenítő szempontjából az tűnik jó megoldásnak, hogy minél többen, minél többet és minél gyakrabban kattintson a látogató, de nem mindig a helyes nézőpont, sőt bizonyos esetekben egyáltalán nem az. Például akkor nem, ha a sok felesleges, a hirdető számára eredményt (hírlevél feliratkozó, vásárló, stb.) nem hoz, akkor egyes hirdetési rendszerek egyre kevesebbet fizetnek kattintásonként, majd végül jön a "smart price" büntetés (Google Adwords - Adsense-re vonatkozik).

(Csak még egy adat, nem az a lényeg, hogy sokan kattintsanak, hanem hogy a hirdetőnek és a hirdetés megjelenítőnek is jól megérje, mert ez hozza a legtöbb bevételt hosszútávon is.)

Sok esetben nem számít a hirdetőnek, hogy ki kattint a hirdetésre, hogy ki látogatja a honlapot, csak a több látogatót szeretne. Ilyen esetben a hirdetés megjelenítő lehetősége nyílik, hogy különféle figyelemirányító feliratokat, nyilakat és egyéb okosságokat. Például:

  

És itt egy okosság, a felhajló lapszél, mivel az emberek további információkat sejtenek a fej- és lehajló rész alatt további információ keresnek, illetve a szokatlan grafikai megoldás és világos-sötét terület (a sarok árnyéka) magára vonzza a figyelmet.
Sokat fogok még írni a kattintási arány témában ezen a blogon.

Mi eddig erről a véleményed? Kérlek, írd meg hozzászólásként.

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minőségi Tárhely Szuper Áron:

Klikk ~~>
Tipp: A "freetrial" kuponkóddal az 1. hónap csak 1 cent!

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen
eladó domainek

Népszerű bejegyzések

Mit szeretnél itt megtudni?

Címkék / Témák

.com (2) .eu (2) .hu (2) .net (2) .org (2) 24 (6) addon (2) adsense (6) adsense bevétel (6) adwords (2) affiliate (3) angol (1) article directory (1) átkattintási arány (1) baki (1) befektető (1) bevétel (2) BlackHole (1) blog (1) blogger.com (1) blogolás (2) bookmark (3) bűnöző (1) bűntudat (1) cafe (1) célok (1) cimke (1) cpc (1) csalás (1) deicious (1) delicious (4) digg (1) domain (5) domain eladás (1) domain regisztráció (3) domain vásárlás (3) drága (1) duplikált tartalom (2) ékezetes domain regisztráció (1) eladó domain (1) eladó domain nevek (1) eladó honlap (1) emberek (1) epc (1) erkölcs (2) értékes tartalom (1) etika (1) excel (1) fejlesztés (1) félelem (1) feljelentés (1) félreértés (1) firefox (2) firefox addon (1) fizetés (1) fontos kérdések (1) forgalom (1) fórum (6) frame (1) friend connect (1) gonosz (1) google (4) google büntetés (1) google chat (1) google kapcsoolat (1) hack (1) hacker (1) hiba (2) hirdetés (2) hírlevél küldő (1) hírlevél szoftver (1) honlap vásárlás (2) hosting (1) humor (1) hungarian (1) idő (1) induló vállakozás (2) internet (2) internet működése (1) jack bauer (1) játszma (1) játszmák (1) jutalék (2) kattintás (2) kérdőívezés (1) kereső (1) keresőoptimalizálás (1) kiegészítő (1) kifizetés (1) könyvjelző (3) közösségi weboldal (1) kudarc (1) laszloberndt (1) látogatók (1) látogatottság (1) lifehack (1) linkelés (3) linkmegosztás (2) linkmegosztó (2) linktár (2) lottószámok (1) maghatározás (1) magyar (1) manipuláció (1) megosztás (1) mlm (4) MLM-siker (1) mozi (2) network marketing (1) olcsó domain (3) olcsó tárhely (1) online-vállalkozás (1) opencoffeclub (1) otthonról (1) page rank (1) parlagfű (1) partnerprogram (4) pay (1) pénz (4) php (1) piackutatás (1) pligg (1) ppa (1) ppc (2) ppl (1) ppm (1) ppp (1) pps (1) rendszeres (1) rövidítés (1) rss (1) scraping (1) section targeting (1) semmi (1) semmitmondó (1) seo (2) seo.forum.hu (6) siker (3) smart price (2) smart priced (3) smartprice (4) spam (1) start (1) startup (1) steelcase (1) szék (1) szellemes (1) szorcs.hu (2) találati lista (1) tanács (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) targetált hirdetés (2) tárhely (2) tartalom (2) tartalom átvétel (1) tech (1) technológia (1) tipp (1) trükk (1) turbobookmark (1) tűzijáték (2) TV (2) ügyfél (1) vállalkozó (2) vásárló (1) vége (1) vevő (1) videó (1) webcím (1) webhosting (2) wibiya (1)

Blogarchívum

Mit tettem a neten (ma)?
FriendFeed-ről utolsó 5 átvéve...

Merre járok / jártam ...

Apróhirdetés:

Ahhoz, hogy pénzt keress az internettel, ezt ismernek kell!

(Kattints ide, videó indul!) -- -- -- ~~> Az INTERNET

Google Magyarország Blog

Twitteren ... FollowMe ...

    Kövess a Twitter-en...

    Összes oldalmegjelenítés

    :-)