Fontos! Próbálok közérthető lenni, hogy értelme legyen az online-marketing és bevételnövelési tapasztalataim megosztásának. Nem mindig sikerül! A blogot csak saját felelősségre nézd át alaposon, mert előfordulhat, hogy a felét se érted meg! (Amikor hozzászólást írsz ehhez itt lent, akkor mielőtt beküldenéd moderálásra, elfogadásra, mentsd el azt magadnak, mert néha nem mentődik el elsőre a hozzászólás (próbáld 2x-3x), azaz elveszhet az értékes kérdésed, hozzászólásod.)

Adsense +1 (Like) - Mi ez?

Adsense +1 (Like) - Mi ez?
Adsense +1 (Like) - Kattints, kérlek a képre! :))):)))

2009. augusztus 22., szombat

A Több Adsense Bevétel Titkai 1

Hogyan tudod kihozni a legtöbb Adsense bevételt honlapodból és blogodból?

Nem is tudsz róla, hogy csak a töredékét keresed meg a lehetséges Adsense bevételednek! Ezért nem is teszel semmit, hogy megtöbbszörözd!

Sokkal többet lehet tudni az Adsense bevétel növelésről, mint ami itt olvashatsz, de itt olyasmit tudhatsz meg, amiről magyarul eddig csak elvétve lehetett olvasni.

Itt nem a hirdetések eredményesebb elhelyezéséről, az oldalrész célzásról (section targeting), a linkegység használatról, stb. olvashatsz, bár ezek nagyon fontos ismeretek, hanem a "smart pricing-ról".

Mi is az a "smart price"?

Mielőtt azt gondolnád, hogy "Ó, én ezt ismerem, mert olvastam már erről valamit!", szeretném, ha feltételeznéd, hogy még nem tudsz róla mindent! Miért?

Átolvastam jó néhány magyar és angol nyelvű írást, blogbejegyzést, fórumot erről, olyanokat is, amiket neves magyar Adsense-hez értő webmesterek írtak és azt találtam, hogy a többség nem érti és ezért biztosan nem is alkalmazza azt, amivel sokkal több lehetne a bevétele.

Kezdjük távolról, mert így könnyebben megérhető a téma!

Minőségi (Értékes) Tartalom

Mi az a minőségi tartalom?
Biztos találkoztál már olyan oldallal amikor a Google-ban kerestél, amit kár volt megnyitni, mert nem volt elérhető rajta az általad keresett információ. Lehet, hogy az oldal amúgy értékes információkat tartalmazott, de neked nem arra volt szükséged. Tehát, számodra nem volt értékes.

(Nem elég szerinted értékes tartalmat az oldaladra tenni, hogy jól keress az Adsense-el, annak értékesnek kell lennie a legtöbb látogatód számára is!)

Az értékes tartalom az, amit megtalálsz (amit nem találnak meg az nem értékes), és amit értékesnek találsz, mert hasznos információkat vagy pihentető szórakozás, kapcsolat építési lehetőséget, stb. nyújt számodra. Tehát, megadja a válaszokat, kielégíti az igényeidet.

(Legyen nem csak egy lapon, hanem sok oldalon, tehát egy-egy webcímed minden egyes oldalán értékes tartalom!)

Még a legjobb honlapok sem tudnak minden információt megadni, és vannak, akik ha meg is kapják a válasz, még több választ akarnak. A pontosan az oldalad témájához tartozó és ott megjelenő hirdetések értékesek a látogatók számára, segíti őket az interneten megtalálni az általuk keresett dolgokat. Itt jön a képbe az Adwords-Adsense. (Az Adwords ugyanazon rendszer Google hirdetői, az Adsense a Google hirdetés megjelenítő oldalt jelenti.)

Sokan tekintenek a honlapokon megjelenő hirdetésekre egyfajta szükséges rosszra, ami bevételt hoz a honlap tulajdonosának, pedig ha a minőségi tartalom mellett van a hirdetés, akkor azért hálás a látogató, mert segít neki a böngészésben.

Elég sok honlapon, ahol nem értékes a tartalom ill. értékesés, de nincs jól targetálva. Ezeken nem azok a hirdetések jelennek meg, ami hasznos lehet a látogatónak, ezért ezeknek a hirdetéseknek az átolvasása kissé bosszantó a látogató számára. És így, ezek hirdetések az oldal minőségét is lerontják.

Targetált (Célzott) Tartalom

Egy nem túl tág vagy nem túl szűk fogalomra, kifejezésre, témakörre létrehozott honlap vagy blog, fórum az célzott tartalmat jelent.
Az "autó", például túl tág, a "fiat uno 2001 ajtó Debrecen" túl szűk fogalom. A "fiat uno ajtó" talán egy olyan téma, amiről már egy igazán hozzáértő elég hasznos tartalmat tud létrehozni, hogy szinte mindent fontos és érdekes meg lehessen tudni a témában. (És ez ne szóljon másról a tartalom, csak a fiat uno ajtókról, de sok oldalon keresztül.)

Amikor egy webhely tartalma jól targetált, akkor a rendelkezésre álló hirdetések közül, a lehető leginkább odaillőek fognak megjelenni, ami így segíti a látogatót, a hirdetőt, (a Google alkalmazottakat és részvényeseket), és téged is, mert ezekre gyakrabban kattintanak a látogatók, mint a nem odaillőkre, tehát így jobban keresel.

Targetált (Minőségi) Látogató

Amikor a tartalmad már minőségi és jól targetált, akkor a látogatóid a Google-ból és más "fiat uno" témájú oldalakról (egy fiat uno ajtók szövegű linken vagy banneren keresztül) a fiat uno ajtók iránt érdeklődők lesz. Ők a minőségi látogatók!

Neked és a Adwords hirdetőnek nem látogatókra, hanem a megfelelő látogatókra van szükséged! Segítened kell a Adwords hirdetőnek, azáltal, hogy az Adsense hirdetéseiken keresztül a téma iránt erősen érdeklődők személyeket küldesz a honlapjukra, hogy ott végül hírelvélre felírasson, regisztráltasson, vásároljon, stb.
Erre a legjobb módszer az, hogy esélyt sem adsz arra, hogy olyan látogatok érkezzenek a honlapodra, akik nem lennének megfelelők a nálad megjelenő hirdetők számára!
Ha jól targetáltad a minőségi tartalmadat, akkor nagyon valószínű, hogy a látogatóidat érdekli az oldaladon található információ, tehát ők számodra és az oldaladon megjelenő Google hirdetéseket feladók számára is hasznot hoznak.

Amikor egy teljes honlapodnak nem csak egy-egy lapján, de mindenhol jó van targetálva az értékes tartalom, akkor jól jár, elégedett a látogató, a hirdető, a Google részvényesek és Te is, mert a lehető legtöbb Adsense bevételt kihozod a honlapodból.

Minél gyengébb az oldalad tartalmának minősége, és minél kevésbé targetált a tartalom, annál kevésbé lesznek targetáltak a látogatók, a forgalom, azaz sokféle különböző érdeklődésű látogatott kapsz. (És persze ezek kevésbé találják a többféle téma között amit keresnek, azaz hamarabb elhagyják az oldalad.)

Az a jó ha sokáig elidőznek a látogatók a honlapodon, sokat lapozgatnak, olvasgatnak, és ezt a Google látja, méri. Minél tovább vannak az oldalon, annál több hirdetést néznek meg, és gyakran előfordul, hogy azt gondolják "Ez a hirdetés érdekes, mindjárt rákattintok, csak előbb befejezem az olvasást, mert ez is elég hasznos." És alig várják, hogy befejezzék az oldalt, és már kattintanak is a hirdetésre.)

Amikor egy honlap (nem csak egy lapja) sokféle dologról szól, vagy túl általános, vagy túl szűk a témája, akkor az Adsense nem tudja és nem akarja kirakni pont azt a hirdetést, ami iránt a látogató érdeklődik (mert az oldal (vegyes) tartalma alapján teszi ki a hirdetéseket), azaz nem a látogató érdeklődése alapján (bár mostanában már ezt is bevezették). Vagy ha ki is rakja és rá is kattintanak, akkor azért neked sokkal kevesebbet fog fizetni, mint egyébként fizethetne és fizet is az egységes tartalmú honlapot hasznosító Adsense hirdetés elhelyezőnek.

Amikor a látogató olyan hirdetéseket kénytelen átfutni a szemével, akkor az kissé bosszantja vagy legalább is időpocsékolásnak tűnik számára. Nem így van?
Tehát a látogató gyorsabban elhagyja az oldalt, de nem hirdetésre kattintva, hanem az oldalt bezárva, vagy a böngésző vissza gombjára kattintva.

Fontos tudni, hogy a honlapokon megjelenő adsense főleg az oldal kulcsszavaihoz van igazítva, de ha nem szerepel az oldalon hangsúlyosan, például a főcímben (title) kiemelve fő téma legfontosabb kulcsszava illetve, ha sok ehhez a témához nem tartozó dolog jellemző szavai vannak kiemelve, akkor szinte csak az általános szavakhoz hozzárendelt hirdetések jelennek meg.
Miért van ez így?

Targetált Látogató

Képzeld el, hogy Te honlapkészítés hotelek részére kifejezésre hirdetsz, és a honlapkészítés hotelek részére kifejezésre adtad fel az Adwords hirdetésed, akkor azt szeretnéd, hogy a Te honlapodra pont a honlapkészítés hotelek részére iránt érdeklődők érkezzenek a hirdetéseken keresztül. Így van?

Egy nagyon általános, például honlapkészítés vagy egy nagyon szűk témájú, pl.: "adriai magyar hoteleknek honlapkészítés" témájú honlapon bár megfordulnak a pontosan "honlapkészítés hotelek" részére iránt érdeklődők is, de a legtöbben nem érdeklődnek a honlapkészítés hotelek részére téma iránt.
Ha ezeken az oldalakon megjelenik a hirdetésed, akkor néha (de előfordul hogy gyakran) olyanok is kattintanak a hirdetésedre, akik a honlapodra érkezve nem igazán, vagy egyáltalán nem érdeklődnek az iránt, amit te szeretnél nekik mutatni, adni vagy eladni.
Neked ezekért a nem érdeklődők kattintásaiért is fizetned kell az Adwords-ben (csak sokkal kevesebbet).

Hogy ez lehetőleg a legkevésbé forduljon elő, a Google főleg az általános szavakra célzott hirdetéseket jeleníti meg a vegyes (általánosabb) tartalmú oldalakon, és egy-egy kifejezésre targetált hirdetéseket jelenít meg az azonos egy-egy kifejezés köré épülő honlapon.
Így a hirdető pont azt az érdeklődésű látogatót fogja kapni, amit szeretne, és nem csak egy böngészgetőt, egy nézelődőt, hanem egy lehetséges ügyfelet, vásárlót, hírlevél feliratkozót!

Bár a jól konvertáló hirdetés (konvertáló = átváltozó (például a hirdetésre kattintóból megrendelő lesz.)) többe kerül, de a Adwords ezt jutalmazza azzal, hogy helyekre (értékesebb látogatókat hozó honlapokra és a magasabb helyre a google találati listán, jobb oldalon) teszi ki a hirdetést! A nagyon konverziójú drágább hirdetés bár drágábbak a hirdető számára sokkal jobban megéri neki, mert a ROI (Return of Investment), azaz a befektetés (ebben az esetben a reklámköltség) jobban megtérül, azaz minden reklámra költött forint egyre több bevételt hoz!

A smartprice

A smart-price azt jelenti, hogy az Adwords hirdetőnek kevesebbet kell fizetnie az olyan oldalakról érkező látogatókért (átkattintásonként), amelyek kisebb eséllyel válnak hasznos (azaz konvertáló) látogatóvá.

A smartprice bűntetés

A smart-price büntetés azt jelenti, hogy ha csak egy is a több blogod vagy önálló domain-en lévő honlapod közül nagymértékben "smart-price-ot" látogatókat küld, akkor az Adsense fiókodhoz tartozó MINDEN honlapodon smart-price-olva lesznek a kattintások! Egy honlapod "bűnös", de mindegyik meg lesz büntetve! (Bár a Google sosem ismerte ezt el hivatalosan, de ezt tapasztalják a profi Adsense megjelenítők, és ezt mutatja egy a Google-tól kiszivárgott anyag is.)

Erre úgy jöttek rá webmesterek, hogy levettek egyes domain-jeikről Adsense hirdetést, mert hát "úgy nagyon is keveset hoz, kirakok valami mást", és 4-8 nap múlva majdnem minden minden oldalukon ami ugyan ahhoz az Adsense számlához tartozik megugrott kattintásonkénti bevétel, átlagosan 2x-esére, de egyes oldalakon 5x-ösére! Így fedezték fel ezt a "titkot", és aztán teszteléssel bebizonyították, hogy ez valóban így van.

Tehát a lényeg összefoglalva:

Legyen az oldalad tartalma jó minőségű.
Épüljön egy téma köré a honlapod.
Ez közel azonos érdeklődésű látogatókat eredményez az oldaladon.
Ekkor a Google a jól konvertáló hirdetéseket és csak azokat teszi ki a honlapodra.
(A targetált olvasók nagyobb arányban kattint a targetált témájú helyen hirdetésre.)
A hirdető így azt a látogatót kapja, ami számára megfelelő.
Sokkal többet kapsz egy-egy kattintás után, azaz nagyobb rész a hirdető által elköltött pénzből!

Így ez mind szép és jó, de hogyan lehet ez megvalósítani?
Cselekedni kell, és például nem csak TV-t nézni, és álmodozni egy szebb jövőről!
A hogyan kérdésre válasz fenti írásban elolvasható!

És mi van akkor, ha nem ilyenek a már kész oldalaim?
A fentiekben leírt állapot egy ideális helyzet, ami felé törekedni érdemes. Alakítsd át a weboldalaid, úgy, hogy egy-egy fő téma egy-egy önálló webcímen (vagy legalább al-webcímen (al-domain-en) legyen elérhető az interneten.

Remélem, hogy hasznodra válik a fenti magyarázat, amit a "smartprice-ról", a smart-price büntetésről és annak elkerüléséről, és rendbehozataláról írtam!

Hogyan lehet felfedezni, hogy smart-price büntetésben van-e az Adsense fiókom? (Erről majd máskor, ugyanitt írok majd. És ehhez készül egy program is, ami hamarosan elérhető lesz (ingyen)).

Ha úgy gondolod, hogy tanultál a fentiekből, vagy ha kérdésed, hozzáfűzni valód van, kérlek írj itt lent hozzászólásokat. (És ajánld ezt az oldalt linkeken keresztül, ha ez segítene az oldalad, blogod látogatóinak. Előre is köszönöm! )

23 megjegyzés:

  1. Én is sok honlapon használok adsense hirdetéseket, és nagyon értékesnek találom a programod ötletét! Kiváncsian várjuk! Előre is köszönet!

    VálaszTörlés
  2. Idézem a számomra leglényegesebb mondatot:

    "Amikor egy teljes honlapodnak nem csak egy-egy lapján, de mindenhol jó van targetálva az értékes tartalom, akkor jól jár, elégedett a látogató, a hirdető, a Google részvényesek és Te is, mert a lehető legtöbb Adsense bevételt kihozod a honlapodból."

    Hirdetőként veszek részt ebben a rendszerben, és épp az Adsense-el pénzt keresők segítenek a legtöbbet. De csak akkor, ha tényleg úgy dolgoznak, ahogy Laci itt leírta.

    "Silány" látogatóért az 1 Ft-ot is sajnálom. Az olyan látogatóért, amelyik az én célcsoportomba tartozik, több száz Ft-ot is örömmel adok. Mert vevő, törzsvásárló vagy egy szuper partner lesz belőle, és természetesen sok pénz. Pénz beszél ... :)

    Akármilyen csoda dolgokat ígérnek más hirdetési eszközökkel, az Adwords-nél kiszámíthatóbb népszerűsítést még nem találtam. Mint egy gép, aminek bizony nagyon fontos eleme itt Magyarországon is az Adsense "alkalmazottak" oldalai és technikái.

    VálaszTörlés
  3. @Nepa - Értesítelek majd a smartpice-progiról, ha feliratkozol például az RSS-re.

    @Vass József - Nem is gondoltam, hogy ez a téma az Adwords-öt használóknak is érdekes lehet. Én az Adsesense-eseknek szántam.

    VálaszTörlés
  4. Hoppá, illetve Hoppáré!

    Hát erre nem gondoltam! Valaki már írt is egy másik blogban erről a bejegyzésről! (Esküszöm, hogy nem kértem, hogy írjanak róla (de most kérem: Légszi...))

    http://hoppare.com/a-tobb-adsense-bevetel-titkai-1.html/comment-page-1#comment-6572

    VálaszTörlés
  5. Köszi Laci!

    Ez egy lehetséges magyarázat arra, hogy miért esett vissza bevételem nagyjából másfél hónapja.

    "Hogyan lehet felfedezni, hogy smart-price büntetésben van-e az Adsense fiókom? (Erről majd máskor, ugyanitt írok majd. És ehhez készül egy program is, ami hamarosan elérhető lesz (ingyen))."

    Ezt viszont nagyon várom!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon értékes olvasnivaló!

    Köszi Laci

    VálaszTörlés
  7. Nagyon érdekes téma. Jobban belegondolva teljesen logikus, hogy ezt figyeli és díjazza a Google. Csak ugye erre valakinek rá kell jönnie... :-)

    Az oldalhoz és a cikkhez is gratulálok, mindenképpen visszatérő olvasó leszek. ;-)

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert és kitartást kívánok blogodhoz! Üdv a fedélzeten! Jó a téma! :)

    VálaszTörlés
  9. Ez erdekes bejegyzes volt. Az elmult egy evben nagyon lecsokkent az Adsense keresetem. Volt amikor egy oldalammal (magyar nyelvu) megkerestem a napi 10 dollart is, keves latogatottsag mellet. Ma ez az ertek alig haladja meg az 1 dollart. Nem ertem miert van ez.

    VálaszTörlés
  10. Köszi Laci az infot, nagyon örülök h. találtam magyarul is.

    Ismeri itt valaki ezt az oldalt?:
    http://miez.info/
    http://oldala.biz/

    Én csinálom, de egyelőre szkeptikus vagyok.
    Tapasztalataitok esetleg?

    Üdv,
    Péter

    VálaszTörlés
  11. Kedves "Névtelen" Péter!

    Megnéztem az oldalakat, amit leírtál az előző hozzászólásban (miez.info, oldala.biz), őszintén mondom, én nem foglalkoznék vele.
    Miért?

    Úgy tűnik, hogy ezek az írások valamiféle egyoldalas hirdetéssel megrakott oldalak, amik a hirdetésbevételre hajtanak, ami önmagában nem gond, ha a látogató számára a cikk (cikkek) használható értékes információt nyújtanak a látógatóknak.

    Szerinted értékes információt adnak a látogatóknak?

    VálaszTörlés
  12. Köszi a gyors választ, Laci.

    A végére a válaszom, hogy nem igazán, illetve hogy néha talán igen, mivel sok írásról, szerzőről beszélünk és sok témakörről.

    Ám a nagy bulvároldalak sem "értékesek" info szempontból, ám ez senkit nem érdekel úgy látszik, odaszoknak az emberek és kész.
    Írhatnék példákat de nem teszem.
    Ott van bevételük, talán nem így.

    Ezeknél (miez.info) nekem az gyanús, h. semmit sem tesznek az oldal népszerűsítése érdekében.

    A régi oldal másmilyen volt, ha beküldtünk egy cikket, az kb. 400 pengő fix volt, erre jött úgy napi 1 ft. Na ezt megváltoztatták, most csak a gugli fizet, mondván, ez nekünk jó, mivel sokan nem érték el a kifizetési szintet sem régen. Akkor ugyanis ők fizettek, plusz a gugli is, bár én akkor kezdtem, nem tudom igazából nekem nem jött pénz még semennyi.

    A Google kattintások csekélyek, ha senki nem ismeri az oldalt és nem olvas, nem is kattint.

    Itt valami nem stimmel.
    Még egyszer köszi Laci
    "X" Péter

    VálaszTörlés
  13. Kedves "X" Péter!

    Úgy tűnik, hogy ismersz engem, mert közvetlen baráti stílusban "Lacizol" engem. Ezzel nincs semmi gond. :)

    Peti! Megválaszoltad a saját korábbi kérdésed: " ... Én csinálom, de egyelőre szkeptikus vagyok.
    Tapasztalataitok esetleg? ..."

    "Itt valami nem stimmel."

    Szerintem sokkal jobban járnál, ha rendszeresen írnál egy blogba egy témáról!

    László :)

    VálaszTörlés
  14. Szia.

    Nagyon értékesnek tartom a bejegyzésed, köszönöm szépen.

    Amit én nem értek az adsense-el kapcsolatban.

    Nemrég készítettem egy oldalt infibuláció témában. A rajta elhelyezett Adsense egységekben nem jelenik meg hirdetés, csak egyetlen angol nyelvű link.
    természetesen a meta adatok (keywords, desc, lang) ki vannak töltve helyesen.

    kísérletképpen megváltoztattam a kulcsszót "Női dolgok"-ra ami talán tágabb témakör, hátha erre jobban ad a Google hirdetéseket.
    természetesen mindenhol átírtam a kulcsszót(title, desc, keywords), de a helyzet változatlan, továbbra sem kapok hirdetéseket. vajon miért???
    Természetesen több működő adsense oldalam is van :)

    VálaszTörlés
  15. @penzkereses

    Úgy látom, hogy a blogod nem is blog valójában, hanem csak egy lap egy blogon. Az oldalad kulcsszaszvára "infibuláció" Magyarországon valószínűleg nem hirdetnek.

    Egyébként nálam (már) látszanak hirdetések az oldalad (lapod) alján. A hirdetések nem mindig és nem azonnal jelennek meg egy új lapon vagy egy nagyobb átalakítás után. Ezt tapasztaltam.

    VálaszTörlés
  16. Nem erre a blogspot-os blogra gondoltam, ezt az előbb készítettem, kifejezetten kiváncsiságból, ezen azonnal megjelentek a hirdetések.:)

    Erre gondoltam (bár most át van alakítva a kulcsszavak miatt):

    http://infibulacio.megirom.com/

    VálaszTörlés
  17. @pezkereses

    Csak ugyan az tudnám írni, mint korábban válaszoltam neked.
    És azt hogy ne egylapos blogokat készíts, és hogy ne a hirdetésre koncentrálj, hanem arra, hogy a látogatok számára hasznos, és sok hasznos tartalmat helyez el a blogodban. (Ezzel nem azt mondtam, hogy nem hasznos, az blogod, csak hogy többet, sokkal többet publikálj ugyanazon témában.)

    VálaszTörlés
  18. Aha, és mi van a smartpricing-gel, ha a hirdetők nem állítanak be konverziós célokat??

    VálaszTörlés
  19. @Tercso (compumedia.hu)

    Először is nagyon tetszik a honlapod és a rajta lévő szöveg stílusa, tartalma: compumedia.hu
    Szép magas a Google PR-ja (5), de még igen alacsony az Alexa Rank-je, gondolom mutat rá pár komoly site, és még talán új az oldal, ezért nem sok a látogatója. Jól sejtem?

    Nagyon jó a kérdés, hogy, "mi van a smartpricing-gel, ha a hirdetők nem állítanak be konverziós célokat"! Én úgy válaszolok, mint ha azt kérdezted volna, hogy "mi van a smartpricing BŰNTETÉSSEL, ha a hirdetők nem állítanak be konverziós célokat".
    Ha nem így értetted a kérdést, akkor légyszi, írd meg itt, hogy másik választ is adhassak.

    Tény, hogy a smartpricing mérésére a hirdetők álltal beállított konverziós célok tűnik a legkézenfekvőbbnek. Azt gondolom, hogy a konverzios célokon kivül más tényezőből is meg lehet ítélni, következtetni lehet, hogy egy adott oldalról érkező látogatók mennyire értékes a hirdető számára.
    Ezek például a oldalon eltöltött idő, a visszapattanási arány, az oldalon történő lapozás, az oldalra visszatérés.

    Ez csak a számomra logikus következtetések alapján kialakult véleményem.

    VálaszTörlés
  20. Mikor írsz arról, hogy honnan tudhatom meg, hogy a honlapom smartprice bűntetést kapott ?

    VálaszTörlés
  21. Elolvastam, de ez is csak a szokásos körbebeszélése a témának.
    Én a gyakorlatban elég sikeresen alkalmazom a leírtakat, de nem szívesen osztom meg a tapasztalataim. Sajnos akkor konkurenciát teremtenék magamnak.

    VálaszTörlés
  22. @Névtelen

    Örülök, hogy elolvastad. Megértem ha nem szíven osztod meg a tapasztalataidat. Sokan vannak ezze így.

    Egyébként ha tartasz a konkurenciától, akkor az nem azt jelenti, hogy nincs is oly sok tapasztatod?

    VálaszTörlés
  23. Kedves László,

    a segítséged és véleményed kérném. Olvastam írásod és megörültem neki, ez alapján formázgattam kicsit a hirdetéseimet, de az az igazság egyelőre még mindig távol áll tőlem az történet, mit is kellene tennem a tökéletes beállítások érdekében.

    Olvastam itt a hozzászólók közül olyanokat, hogy napi 10 $, Istenem! Két éve regisztráltam a Google AdSense-t és idáig max napi 2 $ volt a rekordom 1,-2-szer. Az átlagos az a napi 50 cent.

    Az oldalam neve a www.Speedway.hu. Megtennéd (tennétek), hogy vetsz rá egy-két pillantást és megírod mi lehet a baj? Hogyan tovább?

    Nem jó a content tartalmam?
    Nem jó az elhelyezés, vagy a külalak?

    Hogyan tehetem még jobbá a Google számár az oldalam?

    Segítséged előre is köszi!

    Üdv,
    demi

    VálaszTörlés

Minőségi Tárhely Szuper Áron:

Klikk ~~>
Tipp: A "freetrial" kuponkóddal az 1. hónap csak 1 cent!

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen
eladó domainek

Népszerű bejegyzések

Mit szeretnél itt megtudni?

Címkék / Témák

.com (2) .eu (2) .hu (2) .net (2) .org (2) 24 (6) addon (2) adsense (6) adsense bevétel (6) adwords (2) affiliate (3) angol (1) article directory (1) átkattintási arány (1) baki (1) befektető (1) bevétel (2) BlackHole (1) blog (1) blogger.com (1) blogolás (2) bookmark (3) bűnöző (1) bűntudat (1) cafe (1) célok (1) cimke (1) cpc (1) csalás (1) deicious (1) delicious (4) digg (1) domain (5) domain eladás (1) domain regisztráció (3) domain vásárlás (3) drága (1) duplikált tartalom (2) ékezetes domain regisztráció (1) eladó domain (1) eladó domain nevek (1) eladó honlap (1) emberek (1) epc (1) erkölcs (2) értékes tartalom (1) etika (1) excel (1) fejlesztés (1) félelem (1) feljelentés (1) félreértés (1) firefox (2) firefox addon (1) fizetés (1) fontos kérdések (1) forgalom (1) fórum (6) frame (1) friend connect (1) gonosz (1) google (4) google büntetés (1) google chat (1) google kapcsoolat (1) hack (1) hacker (1) hiba (2) hirdetés (2) hírlevél küldő (1) hírlevél szoftver (1) honlap vásárlás (2) hosting (1) humor (1) hungarian (1) idő (1) induló vállakozás (2) internet (2) internet működése (1) jack bauer (1) játszma (1) játszmák (1) jutalék (2) kattintás (2) kérdőívezés (1) kereső (1) keresőoptimalizálás (1) kiegészítő (1) kifizetés (1) könyvjelző (3) közösségi weboldal (1) kudarc (1) laszloberndt (1) látogatók (1) látogatottság (1) lifehack (1) linkelés (3) linkmegosztás (2) linkmegosztó (2) linktár (2) lottószámok (1) maghatározás (1) magyar (1) manipuláció (1) megosztás (1) mlm (4) MLM-siker (1) mozi (2) network marketing (1) olcsó domain (3) olcsó tárhely (1) online-vállalkozás (1) opencoffeclub (1) otthonról (1) page rank (1) parlagfű (1) partnerprogram (4) pay (1) pénz (4) php (1) piackutatás (1) pligg (1) ppa (1) ppc (2) ppl (1) ppm (1) ppp (1) pps (1) rendszeres (1) rövidítés (1) rss (1) scraping (1) section targeting (1) semmi (1) semmitmondó (1) seo (2) seo.forum.hu (6) siker (3) smart price (2) smart priced (3) smartprice (4) spam (1) start (1) startup (1) steelcase (1) szék (1) szellemes (1) szorcs.hu (2) találati lista (1) tanács (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) targetált hirdetés (2) tárhely (2) tartalom (2) tartalom átvétel (1) tech (1) technológia (1) tipp (1) trükk (1) turbobookmark (1) tűzijáték (2) TV (2) ügyfél (1) vállalkozó (2) vásárló (1) vége (1) vevő (1) videó (1) webcím (1) webhosting (2) wibiya (1)

Blogarchívum

Mit tettem a neten (ma)?
FriendFeed-ről utolsó 5 átvéve...

Merre járok / jártam ...

Apróhirdetés:

Ahhoz, hogy pénzt keress az internettel, ezt ismernek kell!

(Kattints ide, videó indul!) -- -- -- ~~> Az INTERNET

Google Magyarország Blog

Twitteren ... FollowMe ...

    Kövess a Twitter-en...

    Összes oldalmegjelenítés

    :-)