Fontos! Próbálok közérthető lenni, hogy értelme legyen az online-marketing és bevételnövelési tapasztalataim megosztásának. Nem mindig sikerül! A blogot csak saját felelősségre nézd át alaposon, mert előfordulhat, hogy a felét se érted meg! (Amikor hozzászólást írsz ehhez itt lent, akkor mielőtt beküldenéd moderálásra, elfogadásra, mentsd el azt magadnak, mert néha nem mentődik el elsőre a hozzászólás (próbáld 2x-3x), azaz elveszhet az értékes kérdésed, hozzászólásod.)

Adsense +1 (Like) - Mi ez?

Adsense +1 (Like) - Mi ez?
Adsense +1 (Like) - Kattints, kérlek a képre! :))):)))

2009. szeptember 3., csütörtök

Keresőoptimalizálás és Látogattotság Növelés Alapja 1.

A honlap látogatottság növelés és bevétel növelés a leginkább érdekes téma, legalább is ennek a blognak a látogatói számára. Ez minden oldalon a hozzászólások alatt található kérdéssora adott válaszokból is látszik.

A HuPont.hu honlapon két hónapja elhelyeztünk egy "honlap fontosság mérőt", amely némi információt ad a látogató számára. Ez egy 0-tól 10-ig terjedő skálám mutatja, hogy általában a honlapok milliárdjai közül egy adott lap mennyire tekintett fontosnak. A fontosság ebben az esetben más honlapok tulajdonosai, a blogolok, és általában a látogatók szerinti fontosságot jelenti, illetve, azt, hogy a honlap fontosságáról mit "gondol" a Google.

A kijelzett "fontosság" csak tájékoztató jellegű, mégis ennek kiszámítási módja alapozta meg a Google óriási sikerét, és ez alapján (is) növelik meg világszerte a honlap tulajdonosok az oldalaik látogatottságát, és így a bevételüket is!
Ez az úgynevezett Google Page Rank (Google PR), azaz "oldal rangsor" vagy "oldal fontosság".

Mindenki első szeretne lenni a Google-ba, hogy onnan a lehető legtöbb látogatója érkezzen a honlapra. Bár a Google PageRank nagyban befolyásolja, hogy az egyes honlapok helyezését keresési szavakra, sok más tényező is hatással van a helyezésre. Mindenképpen érdemes törekedni a magasabb Google Page Rank (oldal megbecsülés) elérésére!

A téma egyik legismertebb és elismert hazai szakértője, Kungl István, akinek írásaiból, könyveiből, ingyenes email tanfolyamából már tízezrek tanultak.
István honlapja az első már egy jó ideje az első a keresőoptimalizálás szóra a Google-ban. Keresőoptimalizálás azt jelenti, hogy egy honlap optimálisan van felépítve, létrehozva és más honlapokról is elérhető téve ahhoz, hogy a lehető legjobb pozíciót érjen el a Google-ban.

Kértem és kaptam Istvántól (régi üzleti partneremtől) egy tanulmányt a HuPont.hu oldal ügyfelei számára, hogy támogassuk a sikerüket. Ezt most itt, ezen a blogon keresztül elérhető teszem, hogy bárki tanulhasson belőle.

KeresőOptimalizálás és a Látogatott (HuPont.hu)
Ingyen Honlap
!





Ajánlj Te is honlapokat a keresőoptimalizálás, forgalomnövelés témában!
Írj hozzászólást, a megfelelő oldalakat közzéteszem!

.

27 megjegyzés:

  1. 0/10- el első vagyok a Googleben, egy adott kereső szó megadásával

    VálaszTörlés
  2. @ Névtelen

    Ügyes vagy, bár nem tudom, hogy mi a kereső-szó amire első vagy, azt gondolom, hogy valószínűleg egy olyan szóra, amire nagy a verseny az első 10-be kerülésre.

    László

    VálaszTörlés
  3. Sokat segitet köszönöm

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, kellemes meglepi volt ilyen késő éjszakán

    VálaszTörlés
  5. Üdvözlöm.

    Én Tóth Ferenc vagyok és nemrég inditottam egy hupont weboldalt ahova a kisauto gyüjteményemet rakom fel.Szeretném növelni kicsit a látogatottságot mivel nem panaszkodom én a napi 76 vagy akár 200nak is nagyon örülök de szeretném növelni mivel ugy érzem rajtam kivül még sokakat érdekel eme téma csak nemtudnak rola hogy létezik a weboldalam.Amugy tényleg nagyon könnyű a honlapot fejleszteni eddig még sose probálkoztam vele de nemrég ajánlotta egy barátom és mivel ő ajánlotta kiprobáltam én is.Egyedül azt sajnálom hogy nincs chat ablak vagy forum létrehozására lehetőség hogy mások mit gondolnak a weboldalamrol.De nagyon megvagyok vele elégedve egyenlőre és örülök annak a napi76-200 látogatonak is:):)

    VálaszTörlés
  6. Budainé Baráth Ágnes vagyok, 63 éves lelkes netező.
    Az Önök honlapjának híre ment a baráti körömben. Én is ráakadtam és egyből regisztráltam.
    Köszönettel vettem a sok segítséget, amit az oldalon és mail-ben kaptam. Név szerint Kungl Istvánnak és Laszlo Brendtnek. Lehet, hogy nem mindent értettem meg, vagy nem tudom maximálisan kihasználni a segítséget, elnézést kérek, de igyekszem.
    Szeretnék munkát végezni, regisztráltam néhány helyre, de semmi. Nem tudom mit kellene tennem. Még egyszer köszönöm a kedvességüket. Jó munkát és jó egészséget kívánok.

    Üdvözlettel: Ágnes
    2009. november 8.

    VálaszTörlés
  7. hogy tudom elérni hogy szerepelje a google listán amit csináltam?

    VálaszTörlés
  8. hello en konyu csilla vagyok 19-eves csak idotoltesnek hasznalom a weblapot tehath csak szorakoztatasra ma regisztraltam es nagyon meg vagyok vele elegedve konyen lehet kezelni szerkeszteni az oldalt latogatasom csak a mai napon 50-koruli nem is várok tobbet bár szeretnem ha masok is a velemenyeit meg oszthatnak.

    VálaszTörlés
  9. Üdv!

    RUSSIANBOY vagyok szintén.

    Első oldalam mivel betelt és mai napig is - annak ellenére hogy betelt - sokan látogatják viszont mostmár készül az uj oldalam.

    www.terensz.hupont.hu

    Amugy nagyon jo 5letnek tartom a Google Translate opciot is mivel igy külföldiek is nyugodtan böngészhetik az oldalamat és nem csak a képeket nézegetve hanem meg is értik.Azt szeretném még megkérdezni hogy hol vagy hogy tudom megnézni hogy a google listáján hanyadik a weboldala(i)m.Köszönöm.

    További Sok Sikert kivánok:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo a honlap.Meg aki kezdo is ,jol el boldogul.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a sok oktató anyagot.A tudásom onnan indult,hogy a gépet be,és ki tudtam kapcsolni.Na
    nem lettem PC zseni,de sokat tanultam,és próbálok
    tovább fejlődni.A fiataloknak szórakozás,nekem
    kitartó munka.
    Sok sikert kivánok.
    2010.02.14

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a sok segítséget amit kaptam, ajánlom mindenkinek!Sikerült elérnem, hogy az oldalam címe szerint az első lehessek a googlban! Mégegyszer köszönöm, megpróbálok tovább fejlődni ezután is útmutatásaik alapján.
    További sikereket kívánok! Zsuzsa

    VálaszTörlés
  13. A hupont.hu oldal nagyon jo.Nem kell profi lenni ahoz hogy szerkezd.Igaz meg ferne hozza egy video bejleszto vagy Video link elfogadas de mas kepp nagyon profi.Koszonom nektek Hupont hu hogy lehetoseget adtok mindenkinek?

    VálaszTörlés
  14. engem 26000 néztek meg 11 hó alatt de szeretnék látogatotab lenni.SZÉKELY.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem 121 670 néztek meg.
      http://www.uzemanyag.hupont.hu

      Törlés
  15. Sziasztok Márk vagyok egyetemista (lehet rossz helyre irok) igazábol infobol mindig 5-ös voltam, frontpage-vel sokat szerkeztettem. Ma olvastam elöször pár tippet hogy lehet pénzt keresni a google AdSense-el, de nem teljesen értem a lényeget ha csinálok egy oldalt a hupont-on pl a kutyákrol akkor a google ad egy hirdetést az oldalamra?

    VálaszTörlés
  16. Üdvözlöm!
    A weboldalamon egy ideje nem mutatja a számláló a látogatottságot. Vagyis nem zöld egyetlen négyzet sem, pedig régebben kettő zöld négyzet már volt.
    Több mint 30.000-en jártak már az oldalon, de a négyzet semmit sem mutat.
    Mit kell tennem hogy működjön?
    Babi

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Eddig láttam a Page Rank-ot a honlapomon, most eltűnt,üres. Mi lehet az oka?
    http://okosan-sokat.hupont.hu

    VálaszTörlés
  18. Szia "okosan-sokat"!

    Akkor csökken a PageRank érték, ha kevesebb ill. kisebb erejű linkek mutatnak a honlapodra, illetve ha növekszik a kifelé mutató linkek száma.

    A hupont.hu oldalak esetében még az is befolyásolja a dolgot, hogy a gyakran frissített oldalak automatikusa bekerülnek sok száz toplistába, ami sok rámutató linket jelent, ami ha nem frissítik az oldalt, akkor természetesen nem mutat oda.

    Ezek a tényezők befolyásolják a honlapod PageRank-jét.

    Üdv, László

    VálaszTörlés
  19. hogylehet megcsinálni hogy megtudjanak találni goooglen?

    VálaszTörlés
  20. Helló!
    Lenne egy kérdésem.Van ez a "honlap fontosság mérő" a honlapomon és érdekelne,hogy miért áll még mindig a 2. jelzésnél,mikor már 72.000 fölött van a látogatottsága az oldalamnak?! Nem minden 10.000-ik látogatónál ugrik feljebb egyet? köszönöm előre is a választ erre a kérdésemre. Üdv: Szalai Attila.

    VálaszTörlés
  21. Heló A nevem Varga András A HUPONThu egyik tagja vagyok a leggegyszerübb megoldás,hogy honlapodat megnézzék,ha emailban vagy facebook-on közzé teszed vagy ajánlod ismerőseidnek.Nekem sikerült és van látogatója az oldalamnak.

    VálaszTörlés
  22. Nálam az össz látogatottság 80000 fölött van ,de korábban mindig 0 olt a PageRank.Ma vettem észre, hogy 2-es lett.
    http://ingyenatied.hupont.hu

    VálaszTörlés
  23. Jó oldal, érdekes cikkek!

    Köszi Laci!


    / csak a rím kedvéért nem László, bocsi ;)

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok !
    Nagyon jó ez HUPONT.hu oldal
    Azt szeretném megkérdezni hogy a PAGERANK az hogy emelkedik mármint nekem még csak 0 van és 10-ig van és ez hogy emelkedik mert másnál látom hogy már 2 van ez hogy nő?

    VálaszTörlés
  25. Köszönöm Nektek a segítséget. Sokat tanultam tőletek:)
    Igyeszem hasznosítani amit tanultam, hogy minél szebb és érdekesebb legyen az oldalam:)

    VálaszTörlés

Minőségi Tárhely Szuper Áron:

Klikk ~~>
Tipp: A "freetrial" kuponkóddal az 1. hónap csak 1 cent!

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen
eladó domainek

Népszerű bejegyzések

Mit szeretnél itt megtudni?

Címkék / Témák

.com (2) .eu (2) .hu (2) .net (2) .org (2) 24 (6) addon (2) adsense (6) adsense bevétel (6) adwords (2) affiliate (3) angol (1) article directory (1) átkattintási arány (1) baki (1) befektető (1) bevétel (2) BlackHole (1) blog (1) blogger.com (1) blogolás (2) bookmark (3) bűnöző (1) bűntudat (1) cafe (1) célok (1) cimke (1) cpc (1) csalás (1) deicious (1) delicious (4) digg (1) domain (5) domain eladás (1) domain regisztráció (3) domain vásárlás (3) drága (1) duplikált tartalom (2) ékezetes domain regisztráció (1) eladó domain (1) eladó domain nevek (1) eladó honlap (1) emberek (1) epc (1) erkölcs (2) értékes tartalom (1) etika (1) excel (1) fejlesztés (1) félelem (1) feljelentés (1) félreértés (1) firefox (2) firefox addon (1) fizetés (1) fontos kérdések (1) forgalom (1) fórum (6) frame (1) friend connect (1) gonosz (1) google (4) google büntetés (1) google chat (1) google kapcsoolat (1) hack (1) hacker (1) hiba (2) hirdetés (2) hírlevél küldő (1) hírlevél szoftver (1) honlap vásárlás (2) hosting (1) humor (1) hungarian (1) idő (1) induló vállakozás (2) internet (2) internet működése (1) jack bauer (1) játszma (1) játszmák (1) jutalék (2) kattintás (2) kérdőívezés (1) kereső (1) keresőoptimalizálás (1) kiegészítő (1) kifizetés (1) könyvjelző (3) közösségi weboldal (1) kudarc (1) laszloberndt (1) látogatók (1) látogatottság (1) lifehack (1) linkelés (3) linkmegosztás (2) linkmegosztó (2) linktár (2) lottószámok (1) maghatározás (1) magyar (1) manipuláció (1) megosztás (1) mlm (4) MLM-siker (1) mozi (2) network marketing (1) olcsó domain (3) olcsó tárhely (1) online-vállalkozás (1) opencoffeclub (1) otthonról (1) page rank (1) parlagfű (1) partnerprogram (4) pay (1) pénz (4) php (1) piackutatás (1) pligg (1) ppa (1) ppc (2) ppl (1) ppm (1) ppp (1) pps (1) rendszeres (1) rövidítés (1) rss (1) scraping (1) section targeting (1) semmi (1) semmitmondó (1) seo (2) seo.forum.hu (6) siker (3) smart price (2) smart priced (3) smartprice (4) spam (1) start (1) startup (1) steelcase (1) szék (1) szellemes (1) szorcs.hu (2) találati lista (1) tanács (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) targetált hirdetés (2) tárhely (2) tartalom (2) tartalom átvétel (1) tech (1) technológia (1) tipp (1) trükk (1) turbobookmark (1) tűzijáték (2) TV (2) ügyfél (1) vállalkozó (2) vásárló (1) vége (1) vevő (1) videó (1) webcím (1) webhosting (2) wibiya (1)

Mit tettem a neten (ma)?
FriendFeed-ről utolsó 5 átvéve...

Merre járok / jártam ...

Apróhirdetés:

Ahhoz, hogy pénzt keress az internettel, ezt ismernek kell!

(Kattints ide, videó indul!) -- -- -- ~~> Az INTERNET

Google Magyarország Blog

Twitteren ... FollowMe ...

    Kövess a Twitter-en...

    Összes oldalmegjelenítés

    :-)