Fontos! Próbálok közérthető lenni, hogy értelme legyen az online-marketing és bevételnövelési tapasztalataim megosztásának. Nem mindig sikerül! A blogot csak saját felelősségre nézd át alaposon, mert előfordulhat, hogy a felét se érted meg! (Amikor hozzászólást írsz ehhez itt lent, akkor mielőtt beküldenéd moderálásra, elfogadásra, mentsd el azt magadnak, mert néha nem mentődik el elsőre a hozzászólás (próbáld 2x-3x), azaz elveszhet az értékes kérdésed, hozzászólásod.)

Adsense +1 (Like) - Mi ez?

Adsense +1 (Like) - Mi ez?
Adsense +1 (Like) - Kattints, kérlek a képre! :))):)))

2009. szeptember 24., csütörtök

Olcsó .Hu és .Com, .Net, .Org, .Info, Domain

Felhívtam az azonnal.hu-t, hogy megrendeljek pár .hu-s domain. (Nagyon jó a telefonos ügyfélszolgálatuk azonnal felvették, azonnal mindent elintéztek.)
Mondom a hölgynek, hogy vennék egy tucat domain-t, erre ő: Az jó, mert pont most van kiárusítás náluk.
Gondoltam ez pont kapóra jön, most hogy megint nagyobb mennyiségű domain-t veszek meg. Kérdezem, hogy mit jelent ez a kiárusítás?
Az mondja, hogy kiárusítás van náluk, mert eladjuk a világ összes domainnevét, ezért most olcsóbban vehetem meg azokat, amiket én szeretnék.

El kellett telnie pár másodpercnek, amíg leesett, hogy csak viccelt (ezt viccnek szánta, nem valami rossz értékesítői duma volt), persze, hogy nincs kiárusíts, mert hát a domaineket ők és mások sem nem tartják raktáron, hanem azt akkor regisztrálják ügyfeleknek.

Egyébként nagy kedvezményt kaptam, az amúgy is olcsó .hu domain áraikból!
Náluk csak .hu domaineket vásárolók, mert a többi végződéshez ezt használom:

Elég jó áraik vannak? Com Net Org Domain (ComNetOrgDomain.Com)

Nem titok, hogy ez a bejegyzés egyfajta reklám, de ettől függetlenül a ComNetOrgDomain.Com nagyon jó árakon nyújt elég jó és sokféle szolgáltatást!
Ha ismersz más .com, .net stb, regisztrációs árakat akkor ezt látni fogod!
Hasonlítsd össze más domain regisztrátorok áraival!


--


Ebbe a blogba valószínűleg már nem írok újabb bejegyzést (egy másik bogrendszerben indítok majd új blogot)! De továbbra is megválaszolom a hozzászólásokat, tehát szólj hozzá!

Annyit azért mondanék így búcsúzóul (nagyképűség nélkül), hogy az ezen a blogon található ingyen elérhető egyes információkat mások 30 000 - 300 000 közötti áron adják el különféle online tanfolyamokban részeként, vagy hónapokig, sőt talán évekig kellene keresnek az interneten és tanulnod, hogy pár itt található okosságot megtudj!


--
090928 . Kiegészítés:

Mit ér az információ? Ezt kaptam a Facebook-on keresztül:


" Én írtam a blogodba bejegyzést ... ... néven :) "

Szia László!

Elmondom neked mit is csináltam.

Mint ahogy írtam, 3 éve vagyok adsense megjelenítő, és az elején gagyi oldalakkal kezdtem. Kevés tartalom, sok hirdetés.

Éppen ezért észrevettem, hogy kb 2 éve sokkal kevesebb pénzt kapok, ugyan annyi kattintásért. Bevétel osztva a kattintások számával.

Nem is nagyon foglalkoztam velük. Közben haladtam és egyre "jobb " oldalakat csináltam. A bevételem is nőtt, több oldal több bevétel.
Aztán nemrégiben olvastam a smart price-ról általad, és egész egyszerűen a régi gyatra oldalaimról levettem a hirdetéseket, sőt az oldalt is megszüntettem.
És lám, most 2 szer annyit keresek, ugyan annyi kattintásból, mint régebben. És ez jelentős összeg, mert ebből élek.

Hát ennyi, nekem sokat segítettél, köszönöm szépen.

Most én is bele akarom vetni magam a domaines lehetőségbe, olvasgatok utána, de még nem állt össze a kép.
Ezért voltam kíváncsi, hátha van erről is írásod.

Szép estét,
T....

 Az ilyesmi mindig jól esik, meg ha nem is várom az elismerést!

Egyébként ezekről a cikkekről van szó a levélben...

Adsense Bevétel Titkai 2 (Komment)

Adsense Bevétel Titkai 1



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minőségi Tárhely Szuper Áron:

Klikk ~~>
Tipp: A "freetrial" kuponkóddal az 1. hónap csak 1 cent!

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen
eladó domainek

Népszerű bejegyzések

Mit szeretnél itt megtudni?

Címkék / Témák

.com (2) .eu (2) .hu (2) .net (2) .org (2) 24 (6) addon (2) adsense (6) adsense bevétel (6) adwords (2) affiliate (3) angol (1) article directory (1) átkattintási arány (1) baki (1) befektető (1) bevétel (2) BlackHole (1) blog (1) blogger.com (1) blogolás (2) bookmark (3) bűnöző (1) bűntudat (1) cafe (1) célok (1) cimke (1) cpc (1) csalás (1) deicious (1) delicious (4) digg (1) domain (5) domain eladás (1) domain regisztráció (3) domain vásárlás (3) drága (1) duplikált tartalom (2) ékezetes domain regisztráció (1) eladó domain (1) eladó domain nevek (1) eladó honlap (1) emberek (1) epc (1) erkölcs (2) értékes tartalom (1) etika (1) excel (1) fejlesztés (1) félelem (1) feljelentés (1) félreértés (1) firefox (2) firefox addon (1) fizetés (1) fontos kérdések (1) forgalom (1) fórum (6) frame (1) friend connect (1) gonosz (1) google (4) google büntetés (1) google chat (1) google kapcsoolat (1) hack (1) hacker (1) hiba (2) hirdetés (2) hírlevél küldő (1) hírlevél szoftver (1) honlap vásárlás (2) hosting (1) humor (1) hungarian (1) idő (1) induló vállakozás (2) internet (2) internet működése (1) jack bauer (1) játszma (1) játszmák (1) jutalék (2) kattintás (2) kérdőívezés (1) kereső (1) keresőoptimalizálás (1) kiegészítő (1) kifizetés (1) könyvjelző (3) közösségi weboldal (1) kudarc (1) laszloberndt (1) látogatók (1) látogatottság (1) lifehack (1) linkelés (3) linkmegosztás (2) linkmegosztó (2) linktár (2) lottószámok (1) maghatározás (1) magyar (1) manipuláció (1) megosztás (1) mlm (4) MLM-siker (1) mozi (2) network marketing (1) olcsó domain (3) olcsó tárhely (1) online-vállalkozás (1) opencoffeclub (1) otthonról (1) page rank (1) parlagfű (1) partnerprogram (4) pay (1) pénz (4) php (1) piackutatás (1) pligg (1) ppa (1) ppc (2) ppl (1) ppm (1) ppp (1) pps (1) rendszeres (1) rövidítés (1) rss (1) scraping (1) section targeting (1) semmi (1) semmitmondó (1) seo (2) seo.forum.hu (6) siker (3) smart price (2) smart priced (3) smartprice (4) spam (1) start (1) startup (1) steelcase (1) szék (1) szellemes (1) szorcs.hu (2) találati lista (1) tanács (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) targetált hirdetés (2) tárhely (2) tartalom (2) tartalom átvétel (1) tech (1) technológia (1) tipp (1) trükk (1) turbobookmark (1) tűzijáték (2) TV (2) ügyfél (1) vállalkozó (2) vásárló (1) vége (1) vevő (1) videó (1) webcím (1) webhosting (2) wibiya (1)

Mit tettem a neten (ma)?
FriendFeed-ről utolsó 5 átvéve...

Merre járok / jártam ...

Apróhirdetés:

Ahhoz, hogy pénzt keress az internettel, ezt ismernek kell!

(Kattints ide, videó indul!) -- -- -- ~~> Az INTERNET

Google Magyarország Blog

Twitteren ... FollowMe ...

    Kövess a Twitter-en...

    Összes oldalmegjelenítés

    :-)