Fontos! Próbálok közérthető lenni, hogy értelme legyen az online-marketing és bevételnövelési tapasztalataim megosztásának. Nem mindig sikerül! A blogot csak saját felelősségre nézd át alaposon, mert előfordulhat, hogy a felét se érted meg! (Amikor hozzászólást írsz ehhez itt lent, akkor mielőtt beküldenéd moderálásra, elfogadásra, mentsd el azt magadnak, mert néha nem mentődik el elsőre a hozzászólás (próbáld 2x-3x), azaz elveszhet az értékes kérdésed, hozzászólásod.)

Adsense +1 (Like) - Mi ez?

Adsense +1 (Like) - Mi ez?
Adsense +1 (Like) - Kattints, kérlek a képre! :))):)))

2009. szeptember 2., szerda

>>> Szorcs.hu Befektető és a Több Bevétel >>>

Asszem ebben a bejegyzésben most nem olvashatsz szuper-okosságokat az online bevétel növeléséről, ezek inkább személyes dolgok. Bár lehet, hogy eszembe jut valami...

Délután 1-kor keltem fel, amin nagyon meglepődtem. Talán mostanában nem aludtam ki magam, és kissé kimerültem? Igen. Későn, ill. korán reggel feküdtem le. Igen. Nem tudok igazán jól aludni a parlagfűtől? Hát, igen.

Angol ...

Sokkal jobban értem az angolt, sokkal, mióta végignéztem napi 12 epizódot a 24 c. tv-filmből zsinórban 5 teljes évadon keresztül.

Bevétel ...

Ma a bevétellel voltam elfoglalva 5-ig, intéztem, hogy utalják különféle helyekről a partnerprogram jutalékokat, és hogy miféle kampányokat indítunk szeptemberben, illetve az ezekkel kapcsolatos megállapodásokkal törődtem.

Budapest Startup - BPstartUP.com és OpenCoffeeBudapest.com ...

3/4 6-ra elmentem a Budapest StartUp (www.bpstartup.com) egy rendezvényére (OpenCoffeeClub - opencoffeebudapest.com), illetve én voltam a "ideiglenes rendező", tehát én mentem oda először, én "foglaltam" az asztalokat, és a folyamatosan érkező érdeklődők egy részét bevezettem abba, hogy mi is a téma, hogy gyorsan be tudjanak kapcsolódni a beszélgetésbe, beszélgetésekben.

Szorcs.hu ...

A fő téma ma a szorcs.hu volt, mivel elsőként érkezett Tóth Benedek és Sajtos István. Nagyon komoly dolgot hoztak össze a srácok, nagyon komolyat. Órákon keresztül nézegettük, próbálgattam miközben egy egyre gyarapodó társaság keresztkérdésekkel bombázta őket. Hardver, szoftver, kapacitás, miben jobb mint a Google, jobb-e, miben más, milyen, miben tud többet már most, mit fejlesztenek, és persze szóba került az üzleti oldala is, hogy miként keresik és keresték meg a magyar online világ különféle képviselőit, hogy pontosan mi köze Berényi Konrád tanácsadónak, és mások a szorcs.hu-hoz. És ami a srácok fő célja volt, hogy kockázati befektetőt, ügyvezetőt és marketingest találjanak a vállalkozásukhoz magyar és világszinten.

Befektető ...

Egy befektető volt ma a klubban (sok Silicon Valley-s és Google-os, Yahoo-s, komoly start-up-os, és befektetői ismerettel, kapcsolatokkal és tapasztalattal), össze is hoztam őket, hogy belemélyedhessenek a témába, hosszas és intenzív beszélgetés után nem találtak egymásra, azaz nem egyeztek az elképzeléseik, de mindenki számára igen hasznos volt a beszélgetésünk, beszélgetésük számomra is.

Egyéb ...

Nagyon különböző elképzelésünk volt mindhármunknak, a befektetőnek, a szorcs.hu tulajoknak és nekem az üzleti, marketing és hasznosítási dolgokról, de nagyon jó hangulatú volt!

Ez a 4-5 óra mindig nagyon termékeny, nagyon inspiráló és tanulságos számomra. Jegyzeteltem is, de most kissé le vagyok fáradva, ezért majd csak holnap nézem át a dolgokat.

És persze a seo.forum.hu-on is olvasgattam nem keveset és itt hozzászóltam.

Most pont 00:00-van! :-)

(Kitaláltam, hogy miként fogok erre a blogra, vagy egy másikra, amit wordpress alapon saját domain-en indítok el! Még alaposan át kell gondolnom, de ennek örülök! Nagyon!)

Érdekel téged az induló-online-vállalkozás téma? És a befektető találás? Írd meg nekem itt hozzászólásként, légy szíves!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minőségi Tárhely Szuper Áron:

Klikk ~~>
Tipp: A "freetrial" kuponkóddal az 1. hónap csak 1 cent!

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen

Eladó domain nevek meghirdetése egyszerűen
eladó domainek

Népszerű bejegyzések

Mit szeretnél itt megtudni?

Címkék / Témák

.com (2) .eu (2) .hu (2) .net (2) .org (2) 24 (6) addon (2) adsense (6) adsense bevétel (6) adwords (2) affiliate (3) angol (1) article directory (1) átkattintási arány (1) baki (1) befektető (1) bevétel (2) BlackHole (1) blog (1) blogger.com (1) blogolás (2) bookmark (3) bűnöző (1) bűntudat (1) cafe (1) célok (1) cimke (1) cpc (1) csalás (1) deicious (1) delicious (4) digg (1) domain (5) domain eladás (1) domain regisztráció (3) domain vásárlás (3) drága (1) duplikált tartalom (2) ékezetes domain regisztráció (1) eladó domain (1) eladó domain nevek (1) eladó honlap (1) emberek (1) epc (1) erkölcs (2) értékes tartalom (1) etika (1) excel (1) fejlesztés (1) félelem (1) feljelentés (1) félreértés (1) firefox (2) firefox addon (1) fizetés (1) fontos kérdések (1) forgalom (1) fórum (6) frame (1) friend connect (1) gonosz (1) google (4) google büntetés (1) google chat (1) google kapcsoolat (1) hack (1) hacker (1) hiba (2) hirdetés (2) hírlevél küldő (1) hírlevél szoftver (1) honlap vásárlás (2) hosting (1) humor (1) hungarian (1) idő (1) induló vállakozás (2) internet (2) internet működése (1) jack bauer (1) játszma (1) játszmák (1) jutalék (2) kattintás (2) kérdőívezés (1) kereső (1) keresőoptimalizálás (1) kiegészítő (1) kifizetés (1) könyvjelző (3) közösségi weboldal (1) kudarc (1) laszloberndt (1) látogatók (1) látogatottság (1) lifehack (1) linkelés (3) linkmegosztás (2) linkmegosztó (2) linktár (2) lottószámok (1) maghatározás (1) magyar (1) manipuláció (1) megosztás (1) mlm (4) MLM-siker (1) mozi (2) network marketing (1) olcsó domain (3) olcsó tárhely (1) online-vállalkozás (1) opencoffeclub (1) otthonról (1) page rank (1) parlagfű (1) partnerprogram (4) pay (1) pénz (4) php (1) piackutatás (1) pligg (1) ppa (1) ppc (2) ppl (1) ppm (1) ppp (1) pps (1) rendszeres (1) rövidítés (1) rss (1) scraping (1) section targeting (1) semmi (1) semmitmondó (1) seo (2) seo.forum.hu (6) siker (3) smart price (2) smart priced (3) smartprice (4) spam (1) start (1) startup (1) steelcase (1) szék (1) szellemes (1) szorcs.hu (2) találati lista (1) tanács (1) tanácsadó (1) tapasztalat (1) targetált hirdetés (2) tárhely (2) tartalom (2) tartalom átvétel (1) tech (1) technológia (1) tipp (1) trükk (1) turbobookmark (1) tűzijáték (2) TV (2) ügyfél (1) vállalkozó (2) vásárló (1) vége (1) vevő (1) videó (1) webcím (1) webhosting (2) wibiya (1)

Mit tettem a neten (ma)?
FriendFeed-ről utolsó 5 átvéve...

Merre járok / jártam ...

Apróhirdetés:

Ahhoz, hogy pénzt keress az internettel, ezt ismernek kell!

(Kattints ide, videó indul!) -- -- -- ~~> Az INTERNET

Google Magyarország Blog

Twitteren ... FollowMe ...

    Kövess a Twitter-en...

    Összes oldalmegjelenítés

    :-)